5 maart - Reisverslag uit Silverton, Zuid-Afrika van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu 5 maart - Reisverslag uit Silverton, Zuid-Afrika van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu

5 maart

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

05 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Silverton

Eerst iets rechtzetten, de of het survival pakket was van Mark, Karin & Anno en Jeroen dat stond op de kaart. Bedankt voor het recht zetten Jeroen.

Onderweg naar m'n favorite plek onder het "grasdak" overkapping kwam ik een akkedis op een hout stapel tegen. Mac en Roxi (of Voxi ik ben het even kwijt) liggen gezellig bij me.

Gisteravond Gina haar huis gezien en "by my standards" is het een groot huis. De plafonds zijn ruim 3 meter hoog en de keukenkastjes lopen door tot boven, voor Gina niet erg nuttig. Daarna met ons drieen lekker pizza gegeten.

Kevin en ik hebben lekker gepraat en we gaan dit weekend naar een huisje met weinig faciliteiten in het midden van nergens waar niks meters hoog groeid maar je kunt er als de beste een "braai" houden.

Het begint te regenen, druppels van 5 millimeter recht naar beneden met af en toe een klap onweer. Ik zit droog maar twee passen er doorheen lopen en je bent drijfnat. Ik hoop dat het straks stopt want ik moet een paar passen maken om in huis te komen.

Vandaag met Philip op pad geweest om voor mij wat te regelen, de goeie ouwe Hard Body uit te lijnen en een breaker op te halen. Het is leuk praten met Philip, hij is trots op zijn vrouw Sophia en twee zoons Vincent en (he vergeten). Philip gaat dit weekend ook mee en dat is een aanwinst.

s' avonds bij Kevin gegeten lekker heen en weer gepraat en ondertussen een lijst voor morgen gemaakt. Wat me misschien het meest is bijgebleven is de zelgemaakte biltong heerlijk. Ik ga nu lekker slapen groot bed.

Ben

  • 05 Maart 2010 - 23:06

    Karin:

    Met een glaasje wijn in mn hand vraag ik me nu af of ik nog wel de allerrr liefste dochter ben :P
    Met het weer wil ik iig wel ruilen als ik de temp zie......hier heeft het alweer gesneeuwd!

  • 06 Maart 2010 - 00:07

    Stef:

    Hey Benjamin
    Goed je te lezen man. En ga zo door is nog goed verteerbaar ook hahhahhaa
    Toch iets geleerd in dit lage landje dus...... Je hebt het naar je zin in je "Oirsprong" merk ik!! Doe ze de groeten daar.
    Stef
    Uit het Schoone Rotterdam, de stad met de mooiste Skye line ......

  • 06 Maart 2010 - 09:28

    Rob:

    Ben pasop vir Klipdrift, naby Louis Trichard word hy giftiger. Enjoy!!!

  • 06 Maart 2010 - 09:36

    Karin V:

    Ik merk dat je geheugen je af en toe in de steek laat, lekker hé om zo leeg in je kop te zijn! Dat is zeker heel lang geleden.

    Geniet van elke dag, het is voorbij voordat je er erg in hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Silverton

Visit2010

Visite

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2010

Over en uit

17 Maart 2010

Laatste dag + eeste deel terug reis

16 Maart 2010

vertrek

16 Maart 2010

Zondag, dag twee op de Silverton site

16 Maart 2010

Silverton site
Ben

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 19789

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 23 Mei 2014

Family-reunion-USA

29 Februari 2012 - 17 Maart 2012

Met Mark door het

03 Maart 2010 - 17 Maart 2010

Visit2010

Landen bezocht: