Aankomst Silverton - Reisverslag uit Silverton, Zuid-Afrika van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu Aankomst Silverton - Reisverslag uit Silverton, Zuid-Afrika van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu

Aankomst Silverton

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

04 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Silverton

Ik zit hier lekker met een glas cola onder een rieten (gras) overkapping naast het zwembad bij Kevin thuis, natuurlijk met een paar honden aan mijn voeten. Na Madrid is de eerste middag in Silverton natuurlijk niet vanzef gegaan. Eerst 9 tot het boarden overbruggen en dan 10 uur vliegen.

Er bleek toch cola en hambergers in het survival pakket te zitten maar dat was snoep, de chocola was al snel op en toen af en toe pepermunt onder het lezen want er zat ook een leuk blad in het pakket. Rondlopen (volgens mij is de hal 2 km lang) een flesje cola kopen, lezen, muziek luisteren en snoepen toen was het 0.30 en konden we aan boord.

Bij het inchecken had de dame geregeld dat ik bij de nooduigang zou zitten. Klonk goed maar eenmaal binnen bleek het om de rij in het midden te gaan en daar staat een schot voor, minder ruimte voor je benen dan in een gewone stoel! Maar ik zat naast de eigenaar van een grote houtzagerij(150 man personeel) in de buurt van Knysna/George in de oost Kaap. Hij komt regelmatig in Spanje voor bezoek. Hij rijdt eerst een uur naar George, vliegt naar Madrid dan weer vliegen naar Malaga in maar 27 uur, ik klaag niet. Naast kletsen over economie en Zuid-Afrika (zijn ontwikkel strategie, scholing->aanpakken corruptie-werkgelegenheid) hebben we over zijn bedrijf gesproken. Hij exporteerd veel naar Nederland en we hebben bedacht dat het FSC goedgekeurd hardhoud dat ik in de kachel mik uit zijn zagerij kan komen.

Kevin had een klus in Nelspruit dus kwamen Gina en rooiFlip (Philip met rood haar) me ophalen. Goed uitgerekend, ik stond net in de hal toe zij aankwamen. OT airport knapt trouwens aardig op.
Kevin heeft een nieuwe langere bed gekocht dus ik slaap goed. Het is geweldig om hier te zitten met mensen die zo goed voor mij zijn, ik heb me voorgenomen om me niet bezwaard of schuldig te voelen en alleen maar te genieten en voornamelijk lekker "kak praat" met Kevin. Aan de honden zie ik dat Kevin er aan komt.

Eerst vandaag, morgen komt vanzelf.

Ben

  • 04 Maart 2010 - 17:34

    Jeroen:

    mooi dat je aangekomen ben

    doe iedereen daar de groeten

  • 05 Maart 2010 - 07:29

    Karin V:

    Hoi Ben,

    Ben blij dat je lekker aan het genieten ben. Wij genieten hier met je mee door middel van je verslagen. Blijven doen!

    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Silverton

Visit2010

Visite

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2010

Over en uit

17 Maart 2010

Laatste dag + eeste deel terug reis

16 Maart 2010

vertrek

16 Maart 2010

Zondag, dag twee op de Silverton site

16 Maart 2010

Silverton site
Ben

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 19797

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 23 Mei 2014

Family-reunion-USA

29 Februari 2012 - 17 Maart 2012

Met Mark door het

03 Maart 2010 - 17 Maart 2010

Visit2010

Landen bezocht: