6 maart boodschappen voor Louise Trichardt - Reisverslag uit Silverton, Zuid-Afrika van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu 6 maart boodschappen voor Louise Trichardt - Reisverslag uit Silverton, Zuid-Afrika van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu

6 maart boodschappen voor Louise Trichardt

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

07 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Silverton

Op een paar reacties reageer ik even.

Ik heb en zal altijd hebben, een aller liefste oudste zoon, aller liefste dochter en een aller liefste jongste zoon.

Er is er maar een die dit goed belezen collumn gaat gebruiken om reclame te maken voor Rotterdam.

Heb ik een gehegen? ik geniet van elke dag.

Rob ek gaan nou nou in die volgende e-pos iets oor Louise Trichardt skryf maar ek het uitgevind van die Klipdrift, ek het geblaas soos 'n kat.

Gisteravond bij de koffie heeft Kevin een schema getekend van de kaskar dat Gijs voor ons had gemaakt. Hij had geen touwtjes om mee te sturen maar een stuur en verstevigde achteras, wat was de buurt jaloers. Ik hoop dat het lukt om de foto op de site te krijgen.

Het is hier de gewoonte om de kassiere te begroeten met "how are you" en vandaag met Kevin in de supermarkt was dat natuurlijk onderdeel van zijn "voorstelling". De show ging verder, Ik duwde de kar en er stond een karretje van iemand in de weg, Kevin pakten het beet en huppelde er ondeugend mee weg. De mensen van wie de kar was konden er om lachen en probeerden de kar terug te krijgen. Verderop stond een man monsters van een zelfgemaakte fudge koek uit te delen. Nadat Kevin door een direkte ondervraging zeker van was dat "die oom" het lekkers zelf had gebakken heeft hij een stukje geproeft. De eerste was niet lekker, de tweede was al beter en de derde was lekker dus heeft Kevin een doosje meegenomen.
De volgende slachtoffer was een mevrouw die langs kwam toen Kevin net aan de anderekant van het gangpad zogenaamd had gevonden wat hij zocht en bijna haar karretje in dook, mevrouw kwam met de schrik vrij.
Eerder in de winkel vroeg Kevin zich af wat er zou gebeuren als je iets in andermans wagentje zou leggen. Bij de groente was het raak, Kevin legde een doos tomaten in het wagentje van een mevrouw die er net aankwam. Ze legden haar kommers in het karretje keek nog even en liep weg, zie je wel zegt Kevin het werkt.
Bij het vlees stond een mevrouw iets te zoeken, Kevin merkten op "Ben laat ons net bietjie kyk wat die tannie vat dan vat ons dit ook, dit moet reg wees" waarop "die tannie" vriendelijk glimlachten.

Bij een andere winkel kocht Kevin een batterij voor de afstandbediening. Nadat hij de batterij in de afstandbediening had gedaan richten hij het op de verkoopster met de opmerking dat deze voor mensen is en zij nu moet dansen "ek gaan nie dans nie" was haar reactie waarop Kevin zij, "dan is die battary wat jy verkoop het mos pap"
Bij de auto had hij het voorelkaar dat de man van de beveiliging en de man die het karretje kwam halen stonden te kibbelen over wie het slimst is.

Als Lionel en rooiFlip er zijn vertekken we naar "Die Bosveld"

Groet
Ben