RSU - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu RSU - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu

RSU

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

03 Maart 2010 | Spanje, Madrid

Aangekomen op Madrid en onderweg vol spanning me afgevraagd wat er in het "survival" pakket dat ik van Karin hebt gehad zit. Het kaartje had ik al gelezen en dat vermelden hamburgers en cola, tot mijn schrik. Al snel begreep ik dat dit een vast onderdeel van het oma pakket was en niet echt in mijn pakket zat. Karin, ik vind her erg leuk en je bent natuurlijk m'n allerrrr liefste dochter. Reken maar dat er Klipdrift zal zijn.

Tja waarom heet deze aflevering RSU? Voor wie weleens een overstap op Madrid heeft gemaakt komt het wellicht bekend voor. Je komt aan in de hal waar de Eurpa vluchten aankomen en vertrekken. Dan volg een wirwar van gekleurde borden met z'n beetje het hele alfabet. De reis (zo mag je het echt noemen) gaat lopend, over transport/loopbanden (mnm reclame) en een treintje om uiteindelijk bij de bordjes RSU uit te komen. Vervolgens is bij een van die letters met een getal tussen 0 en 50 er achter de gate waar je moet zijn.

Ik ga een ander plekje zoeken waar geen krijsende kinderen zijn en waar ik even kan lezen.

In "wachten 1" is de filosofische opmerking "niets blijft het zelfde" extra filosofich geworden door de afgevallen s.

Mooi bly
Ben

• 03 Maart 2010 - 16:15

Jeroen:

hee karin had tegen mij gezegt dat het pakket van ons allemaal was ;)

succes met het krijsen ontwijken en leesse

• 03 Maart 2010 - 19:29

Kevin:

Hi Ben,
    Ik moet morge plotseling naar Nelspruit. Gina en rood flip sal jou bij OR Tambo krijge. Jy beter donners vinnig hier aankom, my Nederlands is maar swak jonge.

• 04 Maart 2010 - 07:29

Karin V:

Hoi Ben,

Zal voortaan maar een V bij mijn naam zetten om verwarring te voorkomen. Jammer van die hamburger, kan hem nog goed herinneren van ons korte reisje naar Italië! Ondanks de spellingsfouten is je verslag goed te lezen hoor.

Groeten,
    Karin V