Weer terug in Silverton - Reisverslag uit Silverton, Zuid-Afrika van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu Weer terug in Silverton - Reisverslag uit Silverton, Zuid-Afrika van Ben Rietveld - WaarBenJij.nu

Weer terug in Silverton

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben

11 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Silverton

De nacht is goed gegaan en na een kopje rooibos, een praatje met Bertie en oom Kees ben ik om 9.00 uur oppad gegaan. Niet erg gezellig maar in de auto is geen "wit telefoon" en ik wil daar geen oproep krijgen. Een oproep wil ik toch al niet krijgen want zoals Kevin al verondersteld moet de boodschap meerdere keren herhaald worden.

De rit is goed verlopen en ik heb de rest van de middag op bed doorgebracht. Alle ramen staan open maar het is redelijk windstil dus warm in huis.

Tot mijn grote spijt heb ik de afspraak met Ricoh Zuid-Afrika moeten afzeggen, hoe vaak krijg je nou zo een kans?

Groet
Ben

  • 11 Maart 2010 - 18:03

    Jeroen:

    jammer dat het nog niet goed gaat met je psdpp het zal ook wel niet heel lekker zijn samen met het warm maar je heb wel een grote water bak toch

    Ik kom er trouwens net achter dat ik de passat ongeveer net zoveel heb als normaal

    met de beesten gaat het nog goed lotte is ritsig en romie heeft water uit pekela op
    de paarden staan met deken om buiten want hier is het best wel koud

    veel plezier nog in silverton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Silverton

Visit2010

Visite

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2010

Over en uit

17 Maart 2010

Laatste dag + eeste deel terug reis

16 Maart 2010

vertrek

16 Maart 2010

Zondag, dag twee op de Silverton site

16 Maart 2010

Silverton site
Ben

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 19799

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 23 Mei 2014

Family-reunion-USA

29 Februari 2012 - 17 Maart 2012

Met Mark door het

03 Maart 2010 - 17 Maart 2010

Visit2010

Landen bezocht: